KAMP 2024

Hier vind je alle info over het kamp 2024.

Het kamp gaat voor de speelclubs tot aspi's door van 21 juli tot 31 juli en voor de sloebers van 24 juli tot 31 juli. De sloebers worden op 24 juli om 9u verwacht in het station van Komen om dan met de trein richting Meeuwen te vertrekken. (noodnummer Jesse: 0468 46 18 77)

Het inschrijvingsmoment is op vrijdag 28 juni van 18u - 20u in het nieuwe heem. De aspi's organiseren op dit moment ook Aspifest waar je terecht kunt voor een hapje en een drankje.

Wat heb je allemaal nodig?

• De medische fiche ingevuld
  • Twee klevertjes van het ziekenfonds
  • Eventueel het blad van de ziekenfonds ingevuld (kun je downloaden hieronder)
  • Kostprijs: voor speelclubs - aspi's: €155 - voor sloebers: €135
    We zouden vragen om dit te storten op het rekeningnummer BE96 7360 3464 2505 met vermelding naam kind + groep + kampinschrijving.

Het inschrijvingsblaadje kun je hieronder downloaden. (dit drukken wij af voor jullie)

De bagage wordt op vrijdag 19 juli ingezameld tussen 17u - 20u aan Den Kannaar, speelplein te Hollebeke. Hier zal er ook weer een bar aanwezig zijn waar je een drankje kunt drinken.

• Gelieve de SIS-kaart/ identiteitskaart mee te nemen.

We verzamelen op zondag 21 juli om 8u aan Den Kannaar in Hollebeke om dan samen naar het station van Komen te vertrekken. Hierbij rekenen we op ouders die ons kunnen brengen naar het station van Komen. We komen terug aan in het station van Komen op maandag 31 juli om 18u (exacte tijdstip zal worden meegedeeld via facebook).

De aspi's vertrekken al op vrijdag 19 juli om 9u aan het oude heem in Hollebeke met de fiets. De bagage wordt van deze leden ook verwacht op 19 juli. Verdere info zult u hierover krijgen op de inschrijving zelf.